لطفا توجه داشته باشید آرم دانلود به رنگ سیاه یعنی دانلود دیتا و آرم سبز رنگ به معنی دانلود لینک مستقیم و شما می توانید با استفاده از برنامه بارکود اسکنر ، آرم درباره ی وبلاگ را اسکن کرده و وارد وبلاگ شوید.

CHAOS RINGS v1.2.4 + data

  

CHAOS RINGS

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

اگر به دنبال بازی های هیجانی هستید پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان CHAOS RINGS  را از دست ندهید . وظیفه شما در این بازی این است تا دشمنان خود را از بین ببرید . در ابتدا بایستی کاراکتر مورد نظر خود را انتخاب نموده و سپس با دشمنان وارد جنگ شوید . دقت داشته باشید که جلوه های صوتی به کار رفته در این بازی بسیار جذاب می باشد . از قابلیت اصلی این بازی می توان به گرافیک سه بعدی و با کیفیت ، جلوه های صوتی بی نظیر و مبارزه با دشمنان اشاره داشت . لازم به ذکر است که برای نصب این بازی به  بیش از ۱GB فضای خالی در اسمارت فون اندرویدی خود احتیاج دارید .

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، بازی HD، فانتزی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Dead Corps Zombie Outbreak

  Dead-Crops

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

بسیاری از افراد بازی Dead Corps Zombie Outbreak را آخرالزمان نامیده اند ! فاجعه ای بزرگ رخ داده و ویروس زامبی ها روز به روز در حال افزایش است . در ابتدا فقط و فقط از یک نفر آغاز شده بود . پس از آن دو ، چهار و هشت نفر به این بیماری مبتلا شدند . سرانجام متوجه شدیم که کل مردم شهر به این ویروس مبتلا شده و هر کدام از آن ها به یک خوش آشام تبدیل شده اند . تمامی این ماجراها خیلی سریع اتفاق افتاد . بسیاری از مردم بر این عقیده هستند که این ماجرا یک توطئه از طرف دولت حاکم بر مردم است . به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که حتما این بازی را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود نصب نمایید .

ویژگی های اصلی:

گیم پلی هیجانی و اعتیادآور

استفاده از مواد منفجر کننده

گرافیک بسیار عالی بازی

وجود سلاح های مرگبار

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

 

 




:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، بازی HD، فانتزی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Racing Glider v1.03 + data

  

Racing Glider

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در بازی Racing Glider شما باید با موتور خود در هوا پرواز کنید ! کنترل این موتور هوایی به هیچ گونه مهارت خاصی احتیاج ندارد ، تنها کافی است گوشی اندرویدی خود را به سمت راست و چپ حرکت دهید . از پرواز آزاد در سطح آسمان نهایت لذت را ببرید . این بازی شامل ۲۷ مرحله هیجان انگیز بوده که پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید . دقت داشته باشید که در طول مراحل ممکن است وضعیت آب و هوایی نیز تغییر کند . همچنین لازم به ذکر است که دستاوردهای مختلفی در این بازی وجود داشته که شما بایستی آن ها را به دست آورید .

ویژگی های اصلی:

بیش از ۲۷ مرحله هیجان انگیز

وجود دستاورد های مختلف

کنترل بسیار آسان و روان

وجود ۳ نوع گیم پلی

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، بازی HD، شبیه ساز، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Autumn Dynasty v1.02 + data

  Autumn-Dynasty

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی Autumn Dynasty وظیفه شما این است تا با استفاده از سلاح های خورشیدی ، امپراطوری وحشی ها را از بین ببرید . شما باید  تمام تلاش خود را برای دفاع از سرمزین و بیرون راندن دشمنان به کار بگیرید . در طول بازی شما با هزاران سرباز رو به رو شده که باید تمامی آن ها را از بین ببرید .

ویژگی های اصلی:

بازکردن توانایی های منحصر به فرد

رو به رو شدن با هزاران سرباز

قابلیت ارتقا پژوهش ها

 


 



:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، بازی HD، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


TMNT: ROOFTOP RUN v1.0 + data

 

TMOFTOP RUN147258

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در بازی TMNT: ROOFTOP RUN شما باید تا آن جا که می توانید بپرید ! بایستی در پشت بام های شهر نیویورک راه بروید . در هر مرحله به شما سلاح های منحصر به فردی داده شده که می توانید از آن ها استفاده نمایید . در هنگام راه با انبوهی از دشمنان رو به رو شده که باید تمام تلاش خود را به کار برده و آن ها را نابود کنید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا سلاح های خود را ارتقا دهید . همچنین لازم به ذکر است که  در هر مرحله به شما امتیازات بی شماری داده می شود .

ویزگی های اصلی:

وجود سلاح های منحصر به فرد

مبارزه با انبوهی از دشمنان

کسب پاداش های بی شمار

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، بازی HD، شبیه ساز، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


THE KING OF FIGHTERS-A 2012 - v1.0.1 + Data

  THE-KING-OF-FIGHTERS-A-2012

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

 اگر طرفدار بازی های گرافیکی هستید ، به هیچ عنوان بازی THE KING OF FIGHTERS-A 2012 را از دست ندهید . بیش از ۳۴ کاراکتر در این بازی وجود داشته که شما می توانید تک تک آن ها را انتخاب کرده و مبارزه با آن ها را شروع کنید . در این بازی باید به صورت تن به تن با حریف خود مبارزه کنید . بیش از ۶ حالت در این بازی وجود دارد . لازم به  ذکر است که دستورات این بازی کاملا ساده بوده ، به طوری که بازیکنان تازه کار هم قادر به مبارزه خواهند بود . همچنین قابل توجه است که وجود تصاویر خیره کننده ، شخصیت های منحصر به فرد ، گرافیک بسیار عالی و حالت بازی تک نفره  از قابلیت اصلی این بازی محسوب می شوند .

 




:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، بازی HD، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Turd Birds 1.2.0.67503

  

Turd Birds

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 در بازی Turd Birds  شما باید با پرنده های مختلفی مرحله ها را پشت سر بگذارید . اما باید کاملا مراقب باشید ! باید مراقب هلیکوپتر ، بشقاب پرنده و زباله های سمی باشید ، زیرا آن ها در آسمان پرواز کرده و مانع شما برای رسیدن به هدفتان خواهند شد . در انتها باید به هدف خود رسیده و مراحل را به اتمام برسانید . دقت داشته باشید که گیم پلی این بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز بوده که به شما پیشنهاد می کنیم حتما آن را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود نصب نمایید

ویژگی های اصلی:

وجود هلیکوپتر و بشقاب پرنده در بازی

عبور از موانع هنگام سفر

اتصال به فیسبوک

 

 

 




:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، بازی HD، فانتزی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Bramble Berry Tales Kalkalilh v1.1 + data

  Bramble-Berry-Tales-Kalkalilh

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

 هنگامی که Lily بازیگوش از تخت خواب خود خارج می شود ، پدربزرگ او سعی می کند تا با احتیاط کامل در تارکیی قدم بگذارد .  تمامی این ها در بازی Bramble Berry Tales Kalkalilh وجود دارد .  به Lily  و Thomas  در یک سفر ماجراجویی بپیوندید . شما بایستی وارد دنیای این کتاب داستان شده و کودکان را به دنیای جدید منتقل کرده و درس های ارزشمند زندگی را به آن ها بیاموزید . داستان این بازی بسیار هیجان انگیز بوده و به شما والدین عزیز پیشنهاد می کنیم که با دریافت این بازی کودک عزیزتان را سرگرم کنید . لازم به ذکر است که وجود چندین شخصیت شرور ممکن است برای کودک شما کمی ترسناک باشد .

ویژگی های اصلی:

یادگیری واژگان به زبان های انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی

بهینه سازی شده برای گوشی های عریض

داستان جدید و بسیار هیجان انگیز

 

تغییرات نسخه اخیر:

بهینه سازی شده برای گوشی های عریض

بهبود عملکرد بازی

 

 




:: موضوعات مرتبط: بازی، بازی HD، ماجراجویی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Pure Chess v1.0 + Data

  Pure-Chess

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

 اگر می خواهید شطرنج را به صورت واقع بینانه بازی کنید ، به هیچ عنوان Pure Chess  را از دست ندهید . با استفاده از آن می توانید سایر بازی ها را مات کنید ! اکنون یکی از قدیمی ترین بازی ها را همراه با به کار بردن جدیدترین تکنولوژی  در اسمارت فون اندرویدی خود تجربه نمایید . یادگیری اصول اولیه بازی شطرنج از طریق آموزش گام به گام و به چالش کشاندن دوستان از قابلیت اصلی این بازی می باشد . اکنون سوال اینجاست که آیا می توانید به یک استاد بزرگ تبدیل شوید ؟

ویژگی های اصلی:

به کار بردن جدیدترین تکنولوژی ها در بازی

وجود محیط های منحصر به فرد

یادگیری اصول اولیه شطرنج

گرافیک پر زرق و برق بازی

به چالش کشاندن دوستان

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، بازی HD، شبیه ساز، فکری، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Asphalt 8: Airborne v1.0.0 + data

  Asphalt-8--Airborne

نسخه پول بی نهایت افزوده شد .

پیش نیاز : بستگی به دستگاه دارد .

پس از ماه ها انتظار سرانجام آخرین نسخه از محبوب ترین بازی سبک ریسینگ اندروید یعنی Asphalt 8: Airborne ارایه گردید . اکنون این بازی را دانلود کده و حس رانندگی با سرعت بالا در محیطی پویا که با بهره گیری از یک موتور فیزیکی جدید ساخته شده است را تجربه کنید .
در آسفالت ۸ شاهد ۴۷ خودروی لوکس جدید خواهید بود که هر یک با ویژگی های خاص خود و نهایت دقت در طراحی آماده خدمت رسانی به شما هستند . خودروهایی نظیر لامبورگینی Veneno ، بوگاتی Veyron و فراری FXX از جمله این مدل ها می باشند . صداهای ضبط شد با کیفیت از موتور خودروهای یاد شده و دیگر اتومبیل های موجود در این بازی قطعا شما را هنگام راندن آنها به وجد خواهد آورد . اگر تا کنون هیجان بسسیاری وجود شما را فرا گرفته است لازم است بدانید که برگزاری مسابفات در چندین مکان بسیار زیبا در سرتاسر جهان نظیر ایسلند ، نوادا ، ونیز و … هیجانی دوچندان را به شما خواهد بخشید . افکت های گرافیکی شگفت انگیزی نظیر بازتابش لحظه ای ژئومتریک از دیگر ویژگی های آسفالت ۸ نسخه هوابرد می باشد .
و در انتها اگر به برگزاری مسابفات شبکه ای با دوستان خود علاقه مندید قطعا این بازی با شبیه ساز بسیار قدرتمندش که امکان گرد هم آوردن چندین بازیکن تا ۸ نفر را فراهم آورده است می تواند گزینه ای بسیار مناسب باشد . بی شک آسفالت ۸ همانند هیچ کدام از بازی های ماشینی که تا کنون انجام داده اید نخواهد بود !

 


 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، اتوموبیل رانی، بازی HD، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 13 صفحه بعد